Zwemdiploma behalen in Nieuwerkerk a/d IJssel

Zwemdiploma A behalen? Kies voor het Polderbad in Nieuwerkerk aan den IJssel!

Zwemdiploma-A is de start van de gehele zwemles ABC. Gemiddeld is de lestijd bij ons 1,5 jaar voor het ABC-diploma. Samen kijken we wat de beste manier is voor uw kind om zijn of haar zwemdiploma te halen. Sommige kinderen pakken het snel op, anderen wat minder snel. Elk kind is uniek en leert bij ons zwemmen in zijn of haar eigen tempo.

Envoz

Zwemschool Polderbad in Nieuwerkerk aan den IJssel geeft zwemles volgens de eisen van het internationale diploma ENVOZ. Dit staat voor kwalitatief zwemonderwijs tegen een betaalbare prijs. Door ENVOZ is onze zwemles beoordeeld met de score UITSTEKEND. Ons doel is om op een kindvriendelijke en professionele manier ervoor te zorgen dat kinderen vanaf 4,5 jaar opgeleid worden voor de ENVOZ diploma’s.

SCHRIJF DIRECT IN VOOR DIPLOMA-A IN POLDERBAD

ABC-zwemdiploma

Het Bever-diploma (A-diploma) bestaat uit vier lesfases, het Otter-diploma (B-diploma) uit één lesfase en ook het Zeehond-diploma (C-diploma) bestaat uit één lesfase. Een lesfase duurt 12 lesweken.

Zwemles diploma-A

In het waterrijke Nederland is het van belang dat kinderen zich redden in het water. Met het ABC-zwemdiploma zijn uw kinderen zelfredzaam in elk type water, zowel recreatief als bij een ongeval. Daarnaast proberen wij de lessen op een speelse wijze te brengen. Wij gebruiken de mascotte Duckie Duikel om de kinderen te prikkelen en te motiveren. En voor elke ABC-zwemdiploma hanteren we dierennamen.

Voorwaarden diploma-A

●        Een minimale inschrijfleeftijd van 3 jaar.

●        Een minimale startleeftijd van het ABC van 4,5 jaar.

diploma a polderbad

Wij bieden zwemles aan kinderen

●        Met een vaste zweminstructeur gedurende het hele A-diploma.

●        In vaste groep gedurende het gehele ABC-zwemdiploma.

●        Volgens de eisen van het internationale diploma ENVOZ.

●        Gebaseerd om het gehele ABC-zwemdiploma in 1,5 jaar te behalen.

●        Gedurende 6 dagen per week.

●        Die elke week plaatsvinden en ieder 60 minuten duren.

*Wij geven geen restitutie op inschrijfkosten en / of lesgelden.

Referenties
  • “Ik was er om te kijken naar de vorderingen van onze kleindochter: Prima zwemjuf en kantine.”
  • “Leuk zwembad, beide dochters hebben zwemles daar."
diploma a zwemschool